Alpha Rev Perfect Love

Was it fear that placed what you had

Underneath your bed of lies?

Was it trust or the lack of it

‘Cause you’ve been burned too many times?

You need to know

There will never be a time, there will never be a place

There will never be a love as good as this

I will never let you go, you will never be alone

There’s a perfect love

Can you talk ’cause there’s a light at the end

Of the darkness that you know, you know?

Can you try to open the doors

That you closed so long ago?

You need to know

There will never be a time, there will never be a place

There will never be a love as good as this

I will never let you go, you will never be alone

There’s a perfect love

We take it all and we leave it here

Take it all and we leave it here, honey

We take it all and we leave it here

We take it all and we leave it here, honey

We take it all and we leave it here, hmm, you take it all

Take it all and we leave it here

Take it all and we leave it here

Take it all and we leave it here

Take it all and we leave it here

Take it all and we leave it here

Take it all and we leave it here

Take it all and we leave it here

Take it all and we leave it here

We take it all and we leave it here

Take it all and we leave it here, honey

We take it all and we leave it here

Take it all and we leave it here, honey

Alpha Rev Lonely Man

Time flies by like a shot from a gun

Making hey with the devil in the new day sun

Striking with the iron when the iron is hot

Mmm, paying my dues for the life I got

Living for the minute and living for the day

In my own time and my own way

Heading nowhere just as fast as I can

Yeah, I’m riding on dunes leaving tracks in the sand

They say that’s how you die a lonely man

Ti-i-ime, yipee yippe yippe yay

Leaving my tracks in the sand

Ti-i-ime, yipee yippe yippe yay

Going at it hard, striving at the wind

They say that’s how you die a lonely man

There’s a train to Chicago and a plane to L.A.

Yeah I’m meeting in Akron on All Saint’s Day

Well, it got so late I forgot to call in

Yeah, daddy’s doing business at the bar again

They say that’s how you die a lonely man

Ti-i-ime, yipee yippe yippe yay

Leaving my tracks in the sand

Ti-i-ime, yipee yippe yippe yay

Going at it hard, striving in the wind

They say that’s how you die a lonely man

They say that’s how you die a lonely man

Kid’s asking mom, daddy’s getting home

Mama’s getting angry, dinner’s cold on the stove

She gets the house, the kids, and the van

I get the life of a lonely man

I get the life of a lonely man

I get the life of a lonely man

I get the life of a lonely man

Ti-i-ime, yipee yippe yippe yay

Going at it hard, striving at the wind

They say that’s how you die a lonely man

Tat’s how you die a lonely man

Lonely man

Lonely man

Lonely man

Alpha Rev Eden Home

Tragedy is at my window

Searching for a man to follow

Wanna run with all that’s in me

Running always left me lost at sea

Closer to my resurrection

Simple living and protection

Home

Lonely nights and poor excuses

Holes so big my heart was useless

And cold

Take me back and there’s my Eden

I don’t plan on ever leaving

Home

I’ve used might and tools of battle

Hasty words and foolish ramble

But now it’s time to be a farmer

Learn to love without the armor

Closer to my resurrection

Simple living and protection

Home

Lonely nights and poor excuses

Holes so big my heart was useless

And cold

Take me back and there’s my Eden

I don’t plan on ever leaving

Home

[Solo]

Home, home, home

Home

Alpha Rev American Jesus

There comes a time when a man

Must face the music

When his cover is blown

When the bootstraps of integrity

Are failing honey

And you’re out on your own

Tears on your face

A warm embrace

Throw it back in the sky

Tell them you don’t want any

Of it

For the rest of your life

Tell them you don’t want any of it

How many times must a girl be forgiven honey

For putting out on a dime

Though the make-up and the

Shades to blur the vision

Darling

To me you look fine

Tears on your face

A warm embrace

The look on your face

Throw it back in the sky

Tell them you don’t want any

Of it

For the rest of your life

Tell them you don’t want any of it

No one wants an American Jesus

Full of guilt and pride

No one wants to keep covering their wounds up honey

For the rest of their lives

Alpha Rev White Fences

Last night

you left a note that your white fence was gone

Where is your head?

Stuck in a hole

It was the first time you had a chance

and you gave it all up

With nothing left

Stuck in a hole

and I feel like I’m in hell

cause I tried to save myself

I didn’t think I needed help

Was it too late, walking through the wasteland

Great light has kept my compass pointed

down in the dirt

I’ve got nothing left

Stuck in a hole

and the light shines into the darkest places

for a desperate heart when I was left

Stuck in a hole

and I feel like I’m in hell

cause I tried to save myself

I didn’t think I needed help

was it too late, walking through the wasteland

crawling through the wasteland

looking for a true friend

standing out with both ends

I’ll never stop looking

for the way out

for the way out

I don’t wanna stay in

Alpha Rev Midnight

She’s got snare in the middle of the night

Making all the right moves comin

She’s got black hair in the middle of the night

Leading all like a lamb to a slaughter

She’s got snare in the middle of the night

Making all the right moves comin

She’s got black hair in the middle of the night

Leading all like a lamb to a slaughter

When I see your eyes

They cut me loose

All over me now

You cover me now

Wanna catch that fire

And be all consumed

All over me now

You cover me now

She’s got snare in the middle of the night

Making all the right moves comin

She’s got black hair in the middle of the night

Leading all like a lamb to a slaughter

I should know by now

That it won’t end well

But I just can’t hide

I’m under your spell

When I see your eyes

You turn me loose

I’m under your spell

I’m under your spell

Alpha Rev Heaven

Coffee at 6am,

Listening to your convictions,

How to be a better man,

This day of our condition.

Watching the war inside,

Voices that never rested,

Keeping you up at night,

Saying the words you hated.

Now that your earth and stone,

Whispered to me, “Hold on, on.”

Do you know what is life,

Life without heaven?

Do you know?

Flatline, ohh.

Steady as she goes captain,

There’s no doubt of your courage,

Careful the waves of sadness,

I would have helped you through it.

You wanted to taste the wind,

Open the door to oceans,

Now, don’t drown.

Do you know what is life,

Life without heaven?

Do you know?

Flatline, ohh.

Do you know what is life,

Life without heaven?

Do you know?

Sometimes it feels like,

I wanna run and hide,

Do you know what it’s like to begin again?

Do you know what it’s like to begin again?

This is life not heaven,

This is life not heaven,

This is life not heaven,

Until it’s over.

Alpha Rev Highways

Hmmmmmm, hmmmmm

Hmmmmmm, hmmmmm

I started out like all of us

Wide eyes without a gain

We entered witsich innocence

And I’m quicky fade

Hmmmmmm, hmmmmm

And the chases on the way

Dead currage still with change

After review side again

Bussy rabbits on their way

Get another California

Men to the dorm after river

Give me a review on a couple of cigarets

And now find a what I love

Hmmmmmm, hmmmmm

I made a soil from the Earth

I made root from your spring

But I’ve got so afraid to go

I’m open to this changed me

Get another California

Men to the dorm after river

Give me a review on a couple of cigarets

And now find a what I love

Stopping by the New York

Travelling through the Luray, Virginia forest

It’s never really way to thinking it

To find what I love

And you find a one you love

Oooo, ooo

owohohowooo

owohohowooo

Find new city with a too much money (owohohowooo)

Find new dawn within running and running (owohohowooo)

Wake up a child and soul rain down (owohohowooo)

Living every moment like a heaven even god (owohohowooo)

Alpha Rev When You Gonna Run

You’re a diamond stone,

over a throne of the king,

while I’m on a gallows.

You’ve got the flowers,

from the broken tree,

with a few last daughters,

and I’m old in with a king.

Why is every cover,

that hides their wreck below.

When you gonna run to the fire.

Are gonna love to the one.

When you gonna know I’m liar.

When you gonna won little more.

You bring me shape,

cause it’s just got burned,

I can not shaken.

When you hold me up,

cause it’s all the Earth

and the water wasted.

The wind is blown me down.

When you gonna run to the fire.

Are gonna love to the one.

When you gonna know I’m liar.

When you gonna won little more.

Ooooo

Ooooo

Ooooo…

Alpha Rev Though I Walk (Lower Me Down)

Now this

Plotting the fifth

And time is running out

I know you need a friend

The places you’re from

It’s farther than you’ve come

Crawl into a weed

I know you need a friend

And the rain comes down

And I am still alone

And the tide goes out again

And there’s nothing wrong

But I am still alone

Alone, alone, alone

Lower me down

Lower me down

Keeping me safe in the

Underground

Letting me out

Don’t wanna go out

Don’t wanna see your face

Cause I’ll hear you shout

Lower me down

Lower me down

Keeping me warm in the

Underground

It all goes by seni ad seni

And your wake is clear and

Known

When you left

Everybody wept

Alone, alone, alone

Lower me down

Lower me down

Keeping me safe in the

Underground

Lower me down

Lower me down

(now this)

Lower me down

Lower me down

(plotting the fifth)