Javine Surrender (Your Love)

Y’know what..

It’s time .. for you to surrender your love

uh uh uh

It’s not about what ya wanna know

The time is right that’s for sure

It seems so silly but you complete me

Your hanging back just to see

Is another girl better than me

Looks so pretty she’s the kind I lead

[Bridge 1]

What is it you’re looking for

I give you all you want and more

It’s not tricky it’s what it is what it is

[Chorus]

So just surrender your love baby

surrender your love

surrender your love baby

surrender your love

uh uh nooo

Shy away from the deal

Ya sitting by something so real

You think your clever

but the other side is better

[Bridge 2]

What is it you’re looking for

I give you all you want and more

never felt like this before

is what it is what it is

[Chorus]

So just surrender your love baby

surrender your love

surrender your love baby

surrender your love

Don’t want you to let yourself go

there’s so much more for you to know

surrender wont surrender wont no no no

It’s time for you to see just what i’m worth

You’ve made me so proud to be the first

surrender wont surrender wont no no no

[Chorus]

surrender your love baby

surrender your love

surrender your love baby

surrender your love

surrender your love baby

surrender your love

surrender your love baby

surrender your love ………..

It’s time for you to surrender your love

Javine Touch My Fire

Do you really wanna feel my flow

oh oh oh

You know its the only way to go

so get with the show Are you the kinda guy whos got that flare

yeah

Get your groove on

Get a move on

Whoa whoa yeah

Touch my fire can you feel the heat,

My crazy rhythm’s gonna knock you off your feet,

Come on and touch my fire why don’t you break away,

Burn all your troubles say goodbye to yesterday

Are you easy come and easy go whoaa

Come on let the music grab ya

from your head to your toes

No need to rush

take it nice and slow feel that beat

Get your groove on

Get a move on whoa yeah

Come with me i’ll take you there

Touch my fire

Touch my fire can you feel the heat

My crazy rhythm’s gonna knock you off your feet,

Come on and touch my fire why don’t you breakaway

Burn all your troubles say goodbye to yesterday

Touch my fire can you feel the heat

My crazy rhythm’s gonna knock you off your feet,

Come on and touch my fire why don’t you breakaway

Burn all your troubles say goodbye to yesterday

Touch My Fire

Touch My Fire

C’mon and Touch

C’mon and Touch my Fire…

Touch my Fire

Touch my fire can you feel the heat

My crazy rhythm’s gonna knock you off your feet,

Come on and touch my fire why don’t you breakaway

Burn all your troubles say goodbye to yesterday

Touch my fire can you feel the heat

My crazy rhythm’s gonna knock you off your feet,

Come on and touch my fire why don’t you breakaway

Burn all your troubles say goodbye to yesterday

Javine Real Things

[Spoken]

Hottest, finest

[Verse 1:]

Everybody wanna be, bearing jewellery,

safe in reality, running the city.

So you wanna be number one?

Don’t forget where you came from.

It’s not about me and you,

it’s about the things you do.

Most guys don’t have a clue, material issues.

How can I make you see,

the real things in life are free.

[Spoken]

hottest, finest

[Bridge]

(We all need someone)

That can show you what you true love is,

(Need someone)

That will never let you down,

(Need someone)

To tell you that they love you and always be around.

[Chorus]

You could be the hottest, you could be the finest it don’t matter to me.

You could be the baddest, be the most stylish, you could be rolling in money.

It don’t matter what you got, if you heart is out of love,

You could be the hottest, you could be the finest it don’t matter to me.

[Verse 2:]

I don’t mind pretty things, wouldn’t mind a diamond ring,

but trust me I’ll be tripling and take what life brings,

I gotta do what I do aside, but do what feels right.

I just wanna keep it real, that’s just how I feel.

It’s not about the J-O-B but the

R-E-S-P-E-C-T.

How can I make you see,

the real things in life are free.

[Spoken]

hottest, finest

[Bridge]

(We all need someone)

That can show you what you true love is,

(Need someone)

That will never let you down,

(Need someone)

To tell you that they love you and always be around.

[Chorus]

You could be the hottest (hottest), you could be the finest (finest),

It don’t matter to me.

You could be the baddest, be the most stylish,

You could be rolling in money (you could be rolling),

It don’t matter what you got, if you heart is out of love,

You could be the hottest, you could be the finest it don’t matter to me.

If you got it, you don’t have to flaunt it,

If I don’t show it don’t mean that I ain’t got it,

No it don’t mean a thing if you ain’t got real things,

Shoo-wap [x8]

You could be the hottest, you could be the finest, it don’t matter to me.

You could be the baddest, be the most stylish, you could be rolling in money.

It don’t matter what you got (no, no), if you heart is out of love,

You could be the hottest (hottest), you could be the finest (finest),

It don’t matter to me.

You could be the baddest (baddest), be the most stylish (stylish),

You could be rolling in money

It don’t matter what you got, if you heart is out of love,

You could be the hottest, you could be the finest

It don’t matter to me.