Nef The Pharaoh Move4

DTB on a beat that’s broke

[Jay Ant:]

Yo, hey, what you move for?

For the money or the fame or these hoes nigga?

For the ‘gram or your sis or your bro?

For respect or the check? Run the check when you flex (yeah)

Hey, what you move for?

For the money or the fame or these hoes nigga?

For the ‘gram or your sis or your bro?

For respect or the check? Run the check when you flex (yeah)

Hey, what you move for?

For the money or the fame or these hoes nigga?

For the ‘gram or your sis or your bro?

For respect or the check? Run the check when you flex (yeah)

Hey, what you move for?

For the money or the fame or these hoes nigga?

For the ‘gram or your sis or your bro?

For respect or the check? Run the check when you flex (yeah)

[Nef the Pharoah:]

Time after time, I ask myself who do I do it for?

It’s for the doctor that woke me when I was stillborn

For all of my city niggas, I hope that they feel more

I’m still signed with Sick Wid It, I pray that they don’t find a cure

Conversations with 40, not talkin’ OVO

I freestyle for Yeezy, I swear, I spill my soul

My son say a full sentence, baby boy grown

He and a handful of niggas that I’ma move for

I pray to God, he moved a mountain and I started shoutin’

Praised dance in my prayers and said I took chances

Remain solid, I didn’t crumble, I’m still standin’

Kept faith, didn’t sold my soul, they can never brand me

I’m in this shit, I’m writin’ hits ’til I win a Grammy

Wonder who I move for? I’m pointin’ at my family

Schemes turned dreams, now dreams are reality

Now can’t nobody challenge me, I know the angels proud of me

[Jay Ant:]

Yo, hey, what you move for?

For the money or the fame or these hoes nigga?

For the ‘gram or your sis or your bro?

For respect or the check? Run the check when you flex (yeah)

Hey, what you move for?

For the money or the fame or these hoes nigga?

For the ‘gram or your sis or your bro?

For respect or the check? Run the check when you flex (yeah)

[OMB Peezy:]

Aye, why you movin’ bitch?

I’m full of that drink, so don’t look at me like I’m stupid

Run up checks with the best, I don’t respect when my toolie

And I’m light on my feet, you would barely know that I’m movin’

Aye, look, tell ’em move over

I wasn’t talkin to you lil’ baby, so what you move for?

15, had that grown bitch buyin’ my school clothes

I can’t hang with niggas my age, feel like I’m too old

Too cold, might freeze your hand if you touch me

We rough and rugged, you feeling lucky? This shit a get ugly

Pussy, bark like a dog bite like a puppy

See em lookin’, but if he approach me you know I’m bussin’

Shit, mamma said I’m smellin’ like a big tree

Gotta see my P-O, hope he don’t try to piss me

Fuck ’em mane, don’t even try to convince me

Rollin’ weed I got handlebars like a ten speed

[Jay Ant:]

Yo, hey, what you move for?

For the money or the fame or these hoes nigga?

For the ‘gram or your sis or your bro?

For respect or the check? Run up the check when you flex (yeah)

Hey, what you move for?

For the money or the fame or these hoes nigga?

For the ‘gram or your sis or your bro?

For respect or the check? Run the check when you flex (yeah)

[Nef the Pharaoh & OMB Peezy:]

Neffy, what you move for?

My son, mom and siblings

Hustles that on the block

And my niggas stuck in the prison

Hey Peezy, what you move for?

Mane, I move for my lil’ boy

And for my granny, rest in peace, I’m goin’ hard

Ha Neffy, what you move for?

My son, mom and siblings

Hustlers that on the block

And my niggas stuck in the prison

Hey, Peezy, what you move for?

Mane, I move for my lil’ boy

And for my granny, rest in peace, I’m goin’ hard

[Jay Ant:]

Yo, hey, what you move for?

For the money or the fame or these hoes nigga?

For the ‘gram or your sis or your bro?

For respect or the check? Run the check when you flex

Hey, what you move for?

For the money or the fame or these hoes nigga?

For the ‘gram or your sis or your bro?

For respect or the check? Run the check when you flex (yeah)

Run up a check when you flex

I’m just a real nigga, tryna get my family out the hood

I’m a grown ass man, now let’s get that understood

Now I’ll slap one of you niggas just for thinkin’ that it’s good

Yah, yo, I’m keepin’ it lit

Yo, in my jeans, I keep a zip

Aye, big plans for the chips

Yah, game time to the ‘ship

Yah

Nef The Pharaoh Remedy’s Interlude

[Remedy:]

The youngest in it but the man in da house

I remember doin’ bad, bro

Bad was the culture

In high school I roll ’round with a head full of doubts

Thinkin’ there’s no way I’m makin’ it out

Shit, now I’m doin’ big advance, bringin’ fans and shit out

If the businnes ain’t cool than we finish it out

Used to slurge, now I’m stackin’, tryin’ to manage accounts

Doin’ what I love, what I went thru ain’t that damaging now

Only spend ’cause I never could, was used to a drought

Free all my dogs in the pen, don’t get used to the pound

Niggas was born guilty, ain’t no use for a trial

Niggas used to deal the drugs but they usin’ them now

What you know about a check and you talk ’cause you can’t breathe

What you know about a tube in your nose ’cause you can’t eat

Doc told me I coldn’t walk, that was hard to receive

My only goal was playin’ ball, that made it harder to dream

Feel like the higher that I go, the harder it get

But the more shoot my shot the harder to miss

Woke up from my coma in a bed full of piss

Look down at my stomach, seen scars, back full of shit

Hole in my throat, mouth dry, I would beg for a sip

For anything that was ’round, Pops would sneak me a drip

Moms would visit all the time, lean over and kiss

She kissed my skin but my [?] hit, she ain’t knowin’ it

Turn away from me and cryin’ think I ain’t notice

All this pain she was feelin’ inside, was keepin’ me focused

On my dreams, my businnes and vision, bank account growin’

And sat up to countin’ up, this high kinda of emotions

Keep my foot up on the padal, no time for chillin’ and coastin’

On my way to the top, I hear it’s lonely where I’m goin’

Now I’m lookin’ out my window, watchin’ all this rain

Got me thinking ’bout my pain, wish I could watch it away

It just turnt 2017, I cried yesterday

In my mama arms like somebody died yesterday

See, it’s hard sometimes to be the one to stand up

When you can’t stand up, but I still manned

Admittin’ my depression ’cause I’m never too tough

Like this fake ass rappers, they just act too much

Remedy gon’ be himself, that’s one thing that’s for sure

My frown turnt into a smile when my brother opened his door

[Remedy & Nef The Pharaoh:]

All I needed was my family

All I needed was my family

All I needed was my family

That’s the only thing that keep me happy

Uooo-Uooo

All I needed was my family

Yeah

‘Cause they the only people that’ll keep a nigga happy

Nef The Pharaoh Spice

[Nef The Pharaoh:]

I had to, I had to

I had to, I had to

I had to I

I had to, I had to spice up my lifestyle

Yeah already, spice up my, spice up my lifestyle (I)

I had to spice my lifestyle (I)

Spice up my, spice up my lifestyle (I)

I had to spice my lifestyle (I)

Spice up my, spice up my lifestyle (I)

I had to spice my lifestyle

Armani Exchange student eating steak at Gauchos

You spent a year on your album, it sounded like an outro

I went from first class flying to flying private jets

And I ain’t even get to show this bitch my privates yet

In the black cabs slappin nino with the nines

Out in London with the guys, slanging curry with the rice

Tell the plug call my phone, Waguan

This is for my soldiers that died, gone too young

This is the perks of the life style (ay, ay, ay)

I used to walk everywhere, a nigga fly now (ay, ay, ay)

I pay the bills for my mommy, I’m the guy now (ay, ay, ay)

Was doing wrong all my life, I’m doing it right now

Doing it right now, ’cause I had to spice up my lifestyle

I had to spice my lifestyle (I)

Spice up my, spice up my lifestyle (I)

I had to spice my lifestyle (I)

Spice up my, spice up my lifestyle (I)

I had to spice my lifestyle

[Yhung To:]

I had to, I had to, myself when I asked you

They ain’t believe I could, this shit a dream

I got Christians on my feet, paid 13 for my jeans

I’d do it all for my team, I’d do it all for my dream, aye

Fucking with the kid like I’m Jason

Bitch these cartiers, they ain’t no Ray Bans

Please don’t step on these Masons

I’m a mime to a cop, I don’t say shit

Thank Nef for that first show

Can’t fuck with 360s ’cause I’m worth more

Please don’t take it the wrong way, went my own way

I had to spice up my life on my own thing

I had to flex on my old thing, I had to had to turn half to a whole thing

Bitch my pockets all green like they molded

I had to talk that cash to hit my goals yeah

[Nef The Pharaoh:]

I had to spice my lifestyle (I)

Spice up my, spice up my lifestyle (I)

I had to spice my lifestyle (I)

Spice up my, spice up my lifestyle (I)

I had to spice my lifestyle

Spice up my, spice up my lifestyle (I)

I had to spice my lifestyle

Spice up my, spice up my lifestyle (I)

I had to spice my lifestyle

Nef The Pharaoh LOE Gino’s Interlude

[LOE Gino:]

Outcomes and situations, I’m built for it

Being steadfast is a skill for it

If you fake, they’ll punch you in your grill for it

Die over money, you can bet there’s no chill for it

Kill for it in the pursuit for what we never had

But having nice shit was really ever bad

It was my mom and my niggas, it was never dad

Lingering clouds over my head that’ll never pass

Live fast, it ain’t a lot of opportunities

Visions of men with the same skin shooting me

Polluting me, diluting our history

No wonder why my niggas stuck up in this misery

No sympathy, no empathy if you switched up

If I’m tucked then I’m tryna get my chips up

No switch ups on my niggas ’cause it’s just us

I be damned if I let this world lynch us

[Nef the Pharaoh:]

Now I lay me down to sleep, my soul will never die

Power to the people, we gon’ always multiply

I got scars on my back from the whip and the slaves got

I picked the cotton for the clothes that I rock

It’s deeper than the music, I am heavily influenced

By my own tribe, I don’t even got ties

Still I rise, Maya Angelou was the antidote

Having nightmares of my family on banana boat

They would’ve tried to swim but you know niggas can’t float

Donald is the president and still I can’t cope

Mama be telling me son I see ghosts

Cops shot another nigga at the liquor store

Will I be another face on the milk carton?

It’s kinda hard for me to tell when I’m a fucking moving target

Hit the panic on the key, I can’t remember where I parked it

When I go out, hope they sell my organs on the black market

[LOE Gino:]

A victim of struggle, I see the beauty in it

Your skin is a burden, they label you a menace

You can put in the work, achieving every limit

In the end they’ll label you another nigga

Too dependent on basketballs and rap books

When that fail look how glamorous the trap look

I hold you down, if you get pissed I got you fat books

I still wonder where we’d be if we had books

Sad looks, these cops crooks an institution

It’s a problem with the youth, I’m seeing no solution

Young niggas in the city taught to act stupid

You think we did it to ourselves then you fucking foolish

Cops shooting and I hope I’m not next up

My niggas walk to the store, they gotta vest up

My niggas out past ten and they check us

Five cars for one nigga when they sweat us

Fed up, but we take it in stride

We gotta learn how to live and not just staying alive

When the income come then we splitting the pie

You not woke then you living a lie, nigga

Nef The Pharaoh Born Leader

[E-40:]

Born Leader

Or should I say born to be a leader?

A young street intellect, a loyalist

One that guides and provides

Put his people on and save lives

He who leads and plants seeds for the future to succeed

A global mogul

A triangle, not a oval

Realness he brings

A pharaoh, a king

[Nef The Pharaoh:]

Memoirs of a born leader

Mama, you made a king and they do not believe it

Flush the condo when I fuck these hoes, they still ain’t see me

I know the Lord, I talk to God, but I don’t ever see him

It’s 3 am, I’ve been through five different timezones

Jet lagging, no baggage, I pack light

Tell Gladys she missing a black knight

You are Shaq at the free throw line, straight miss

And all my bitches naked

Wake up in the morning and I’m pissing excellence

Tell her they get nice to [?] chang chang

G said “I want the world”, I’m like I want the same thing

It’s like I got a blueprint that tell me how to do shit

It was all in the plot, how I made it to the top

Many men off in my city wanna kill to get my spot

It doesn’t matter, I’m the rocket, God won’t let me stop

[Nef The Pharaoh (G-Eazy):]

Memoirs of a born leader

Memoirs of a born leader

Mama, you made a king and they do not believe it

Mama, you made a king and they do not believe it

Memoirs of a born leader (Memoirs of a born leader)

Memoirs of a born leader

Mama, you made a king and they do not believe it

Mama, you made a king and they do not believe it

[G-Eazy:]

Memoirs of a born leader

If she don’t see the vision I don’t really need her

Kick rocks you beezy, this knocks

I said fuck the bottom, I want the tip tops

I need checks, tryna get them zeros up

I just walked in the room and then she chose up

Thought about a thousand things to do when I blow up

Just a youngster with a dream said “when I grow up”

Umm, I’m tryna be just like 40

They p’rolly make a movie of my life story

My pain, my come up, my glory

When you make it take care of moms, only mandatory

A real one to the core

I was taught if you ever get your foot in the door

Turn around let your homies in then let in some more

That’s why all of ’em with me every time that I tour

A born leader, G

[Nef The Pharaoh (G-Eazy):]

Memoirs of a born leader (yeah)

Memoirs of a born leader (you know)

Mama, you made a king and they do not believe it

Mama, you made a king and they do not believe it

Memoirs of a born leader (Memoirs of a born leader)

Memoirs of a born leader

Mama, you made a king and they do not believe it

Mama, you made a king and they do not believe it