Tiara Thomas Drank In My Cup

I done came down,

hold up [3x]

Girl I know how much you really want somebody

Want somebody that don’t really need you

Girl I know how much you really want somebody

Want somebody that ain’t tryna keep

You heard what I said

put you to bed

ain’t tryna love you

just fuck you instead

Don’t tell them nothing baby

just know that I’m comin bae

Just hit up phone when you need you some company

Got this drink in my cup

Yo I don’t think its true that niggas ain’t shit

Only problem is just these niggas ain’t hip

Cause these niggas gon smash and then they gone dip

and they gon brag about the bitches they hit

Girl, I ain’t give him time cause he sounded kinda boring

Late night text and he talkin bout he horny

all that shit just sounded kinda corny

Got caught up when he wake up in the morning

Now he talkin bout aye girl with the same damn text

Wanna break me off with the same damn sex

Slinging that wood with the same damn text

Then bang em all in the same damn lexus

Same damn time like college lectures

Want to wear her out but don’t want to sweat her

Want a white tee but he want it more wetter

Want to take her out but don’t wanna go get her.

Drink in my cup

Hold up.

Now I’m thinkin whats up

Down for you down for us

And if you down for me

Well then you ready to fuck

Put you first in line

If you down to cut

I’m tryn see where your mind is

Don’t care what your sign is

Don’t know where the time went

Don’t mind it

Got this drink in my cup

You heard what I said

put you to bed

ain’t tryna love you

just fuck you instead

Don’t tell them nothing baby

just know that I’m comin bae

Just hit up phone when you need you some company

Got this drink in my cup

Tiara Thomas Best Kept Secret

[Verse 1:]

Is this your blunt? Is that your gun?

Why you ain’t smiling? Are you having fun?

I’m having fun, never been better, just high as the sun

Is this your weed? Why you smoke weed?

All these bad habits, you know they ain’t cheap

Who do you freak? Who’s he?

And she stay asking me

[Pre-Hook:]

They don’t know none

They don’t know nothing at all

I’m so in love

I’ll never let it be known

[Hook:]

Can’t give away

My best kept secret

It’s my only weakness

And that’s how we should keep it

That’s how I wanna keep it

[Verse 2:]

You say why I gotta go and make my Heart so hard to find

Why you gotta mak it hard to know what’s on my mind

I done had you do some thing you never do

They don’t know me, they don’t know me

[Pre-Hook]

[Hook]

[Verse 3:]

Promise to love, he never judge me

Light this up instead (light this up instead)

My biggest hit bring my weakness

Just roll it out my way

[Pre-Hook]

[Hook]

[Outro:]

My best kept secret

My best kept secret

My best kept secret

My best kept secret

Tiara Thomas Don’t Mention My Name

Got caught in a moment, nothing was the same

If I thought you’d notice, I’d mention your name

But you’re out of the picture, I can’t still picture the fame

But I really miss you, I put the issues to flame

I can’t, no I can’t do it, I quit

I can’t stay when you acting so righteous

I ain’t play with you fucking nigga

Just rolling papers and lying faces on some broken bitches

Rolling papers and palm faking on some ugly niggas

Look, I ain’t fucking with ya

Oh, woah

Not into the mystery, if you selling dreams

And you’re somewhere listening, then you so damn mean

And since we both think shit niggas, then you can go to hell with me

I know I played a lot of love games with ya, I can’t stand when the game plays me

I know I played a lot of love games with ya, I can’t stand when the game plays me

I don’t want stress, I don’t want press

I don’t like mess, ‘less it’s ’bout my sex

You don’t get nothing, but you can get flex

If somebody ask you about your ex

Don’t mention my name

‘Cause you be dropping names

Don’t mention my name, yeah

‘Cause you running games

Don’t mention my name

That’s so fucking lame

Got caught in a moment, nothing was the same

If I thought you’d notice, I’d mention your name

But you’re out of the picture, I can’t still picture the fame

Tiara Thomas Bad

[Wale:]

Monogamy or whatever you call it

I’m startin’ to think it ain’t for er’ybody

Most of us is rushin’ into it anyways

You know what I’m sayin’?

You ain’t rushin’ for love, and I ain’t up here to judge

Let’s neglect the what if’s

And make it do what it does, let’s get it

[Tiara Thomas:]

Is it bad that I never made love?

No, I never did it

But I sure know how to fuck

I’ll be your bad girl, I’ll prove it to ya

I can’t promise that I’ll be good to ya

‘Cause I had some issues

I won’t commit, no, not havin’ it

But at least I can admit

That I’ll be bad, no, to you (to you)

Yeah, I’ll be good in bed

But I’ll be bad to you

Bad that I never made love

No, I never did it

But I sure know how to fuck

(Let’s get it!)

[Wale:]

Bad girls ain’t no good, and the good girls ain’t no fun

And the hood girls want a smart nigga

College girls all want a thug

So it seems that we fiend what we don’t need

Got a thing for a queen who know when to leave

I ain’t bout to judge you, don’t judge me

You ain’t gotta really sing about your rap sheet

‘Cause I heard you (bad, nooo)

In the literal sense I mean that

Rough sex, sayin’ I love ya

But to kiss them is sayin’ you mean that (bad, nooo)

I know, I just be callin’ her mean-ass

Oh the irony, got the bomb indeed

But the problem is probably a deep past

Still I’m feelin’ of somethin’ I need bad

Thinkin’ if I get her, I get her to need this

I don’t need emotions to open your deep sea

I conceive an ocean by goin’ between legs

Beg? Nope—bed, floor, dope; go for it, couch now

Slow motion around, put it down

Lord knows she was gone ‘fore the morn’, hold up

[Tiara Thomas:]

Is it bad that I never made love?

No, I never did it

But I sure know how to fuck

I’ll be your bad girl, I’ll prove it to ya

I can’t promise that I’ll be good to ya

‘Cause I had some issues

I won’t commit, no, not havin’ it

But at least I can admit

That I’ll be bad, no, to you (to you)

Yeah, I’ll be good in bed

But I’ll be bad to you

(Yeah, let me tell you ’bout her, look!)

[Wale:]

She hurt feelings, she break hearts

She stay quiet, she play smart

She take pride in goin’ out

And gettin’ hollered at, and sayin’ nah

She no saint, but she don’t pose

She don’t wear make-up by the boatload

Ridin’ through lake shore with the nose up

She don’t really date much, but it slows her up

She got haters, but we all do

Heard you’re winter-time cold, shawty, fall through

Baby, look at they approach, how they court you

All those minds games

Nevermind, ’cause they all lose (Bad, nooo)

In the physical sense I mean that

I ain’t tryna kiss up, suck up, feed gas

I ain’t like them nigga you suckin’ your teeth at, nope

Play big, trust me I’ll humble yo’ mean-ass

Look, shawty is actually in prevent

‘Cause the one in front of her is workin’ with deep threat

Yep—bed, floor, couch, more

More, shower, Lord, perm, done

Love? Nah, called in the morn’

Cell number wasn’t on, goddamn!

[Tiara Thomas:]

Is it bad that I never made love?

No, I never did it

But I sure know how to fuck

I’ll be your bad girl, I’ll prove it to ya

I can’t promise that I’ll be good to ya

‘Cause I had some issues

I won’t commit, no, not havin’ it

But at least I can admit

That I’ll be bad, no, to you (to you)

Yeah, I’ll be good in bed

But I’ll be bad to you

Bad that I never made love

No, I never did it

But I sure know how to fuck

Tiara Thomas 4 Dollar Bill

Ok ok ok

Ok ok ok

[Verse 1:]

I’m a trill bitch

That’s straight out the gate

And the forties outta space

That is not up for debate

And I got a lot of drugs

And a new attitude

I should open up my closet

So you can see what it do

Got a white t-shirt and skinny jeans on

Black and leather shoe string, Louis Vuitton

Yeah I be on ’em

Like couples on a date

When I turn the lights on

All these bitches gonna hate

Turn the lights on

[Hook:]

Ahh yeah.

They just want the money money money

Cars cars clothes clothes

Ahh yeah.

Bet you never met one like me.

Swear this bitch is so trill yo

Ahh yeah.

Call em 4 dolla bill hoes

Cause these bitches not real no.

Ahh yeah

They just want the money money money

Cars cars clothes clothes.

[Verse 2:]

Bitch, I’m a real OT

These hoes don’t know me,

But I know you saw my homies

From across the fucking street.

They were waiting in the car, all black.

They were throwin’ those seats right back.

And I know you heard that bangin’ 808 up in the back

When it drop like that.

[Verse 3:]

When it drop like money,

Shit’s not fair

The shit’s not funny.

When you say those things,

Behind your screen.

When you see my team,

You get soft like bunnies.

Don’t like don’t like don’t like those niggas.

Don’t fight don’t fight don’t fight no bitch cause

The money do more damage than a motherfuckin’ fist does.

Ahh yeah.

They just want the money money money

Cars cars clothes clothes

Ahh yeah.

Bet you never met one like me.

Swear this bitch is so trill yo

Ahh yeah.

Call em 4 dolla bill hoes

Cause these bitches not real no.

Ahh yeah

They just want the money money money

Cars cars clothes clothes.

[Verse 4:]

I be like, “Fuck the world. Fuck the world.”

These 4 dolla bill bitches can’t touch a girl.

Cause you know I’m out here gettin’ it.

And I’m all about my business.

On top of my shit

Don’t need no handout from no nigga.

Money money money cars cars clothes clothes.

And when those car doors close

And the shades go down.

I’m still killing these hoes.

Ahh yeah.

They just want the money money money

Cars cars clothes clothes

Ahh yeah.

Bet you never met one like me.

Swear this bitch is so trill yo

Ahh yeah.

Call em 4 dolla bill hoes

Cause these bitches not real no.

Ahh yeah

They just want the money money money

Cars cars clothes clothes.

Tiara Thomas Gang Signs

I throw gang signs up that I’m not even affiliated with

That’s how you get murdered

I’ll say and explain it then not give a million shits

I’m a fucking rude person

No I don’t wanna die young, die young I

I’d rather die a virgin

No I don’t wanna die young, die young I

I’d rather shoot first than

Dive head first in 2 feet of water

If you ever cheated money out yo fucking baby mama

Niggas always tryna holla from the backseat of the car and shit

Pissed got me bent so fuck you and yo impala bitch

Treal! I’m so G, SMD suck my dick

And if thugging were an exercise bitch I’m in this, bitch I’m in the splits

Doing tricks on some why one handed flips

And I riding on the interstate one hand’s on my clip, on my clip

I throw gang signs up that I’m not even affiliated with

That’s how you get murdered

I’ll say and explain it then not give a million shits

I’m a fucking rude person

No I don’t wanna die young, die young I

I’d rather die a virgin

No I don’t wanna die young, die young I

I’d rather shoot first than

Uh I get buck, crip walk everywhere I go

Fuck these hoes, I throw yo, kappa alpha si when I put my lotion on

Jigging this shit til that lotion gone

Crossing into that so so zone

That’s just something I’m working on

I met some girls but they names unknown uh

They AKAs but the white girls call ’em akas

Bitch I’m out of this world, throw gang signs up for NASA

If you spent all yo aid, gang signs up for FAFSA

Yo I just lost my boyfriend, gang signs up for back up!

Back up!

Gang signs up for backup!

I throw gang signs up that I’m not even affiliated with

That’s how you get murdered

I’ll say and explain it then not give a million shits

I’m a fucking rude person

No I don’t wanna die young, die young I

I’d rather die a virgin

No I don’t wanna die young, die young I

I’d rather shoot first than

How would you react?

If I threw gang signs would you throw ’em back?

How would you react?

If I threw gang signs would you throw ’em back?

This is back my set

Fuck around and get wet

Bitch I ain’t a rookie you fucking with a vet

So how would you react, you react, you react?

If I threw gang signs would you throw ’em back?

I throw gang signs up that I’m not even affiliated with

That’s how you get murdered

I’ll say and explain it then not give a million shits

I’m a fucking rude person

No I don’t wanna die young, die young I

I’d rather die a virgin

No I don’t wanna die young, die young I

I’d rather shoot first than

I’d rather shoot first than

I throw gang signs up

That’s how you get murdered

No I don’t wanna die young, young

And explain it then not give a million shits

I’m a fucking rude, I’m a fucking rude person

Tiara Thomas Get Blowed

Oh, baby can I say my piece?

I’ll wait, L.O.V.E me

All day I’m fantasizing

Say my name while you L I F and T

I’m so high

But I’ll let you know I’m alright

What’s on the schedule wrong tonight?

Ima let you roll, I’ll light

Is you smoking on? Get blowed

If you never tried you’ll never know,

I bet I know what it is you like

I been waiting for tonight

Boy you know what gets you right

I think everybody knows

We’ve been fucking on the low

All those other girls so weak

Tell them you belong with me

I already have one rolled

Just kick back and let’s get blowed

Is you smoking?

Is you focused?

My heart is so open

I’m gone, I’m gone

What type of feeling do it bring to you?

You hit the pussy, make it sing to you

You hit the blunt, you hit the pussy, man its all wife-ing

Do it make me do all nice things to ya, huh ha

Rolled up on all weed

What we gonna do with all these?

I was rolling through the city with your thing on me looking like strapped up shawty

And he only smoke on all ‘cassions

And he usually roll Caucasian

He know I like the small things

He don’t have to ball of it, when his eyes on all Asian

I’m so high

But I’ll let you know I’m alright

What’s on the schedule wrong tonight?

I’ma let you roll, I’ll light

Is you smoking on? Get blowed

If you never try you’ll never know

I bet I know what it is you like

I’ve been waiting for tonight

Boy you know what gets you right

I think everybody knows

We’ve been fucking on the low

All those other girls so weak

Tell them you belong with me

I already have one rolled

Just kick back and let’s get blowed

Tiara Thomas All Around The World

[Hook: Tiara Thomas]

I been all around the world

Came from the bottom, aiming for the top

And I’m still climbing

Say what you wanna but

I’m not coming down

I been all around the world

I still got haters

Blacktop shades

You came blazin’

Baby heading down a cloud

[Verse 1: Tiara Thomas]

I’m on my pedestal

Yeah I said it ho

Fuck whoever said the rap game wasn’t edible man

I’m incredible homie I been beasting

I be murdering bars

Y’all leave bee stings

Sippin’ bitches what lemonade

I ain’t even made it

You already afraid

You already are caged

You fucking lab rabbits

You was hot for a season

Little industry gadgets

You scatterbrains

So much to say a scrabble game

But habits have changed and I’ve been trying to change mine all the way

But I feel my transformation gon’ smash the entire game

My brothers alone said fuck your entire

Name, and your entire

Fame, What you know about it

I take the title from ya’

What you gon’ do about it

You’re emotional bitch, Fuck your period

Your reign of glory, your balls wetter ending the sentences

Hate me if you want to but always remember this

That I’m the future of this game, and of course I spit this shit

I’m not A but I’m the bitch

MC Hammer too legit

And more than confident

Anybody ever doubted me

Coming back with this shit bitch

[Hook: Tiara Thomas]

I been all around the world

Came from the bottom, aiming for the top

And I’m still climbing

Say what you wanna but

I’m not coming down

I been all around the world

I still got haters

Blacktop shades

You came blazin’

Baby heading down a cloud

[Verse 2: Wale]

Who got the flow?

Its somethin like Manute Bol

Blowin’ fluke horns, I’m not high

Bitch I’m four wings, I’m two flies, I’m net fly

I ain’t with that hoopla, dolo and the coopers

I maneuver the two-cloud smokin’ like I’m supposed to

Flowin’ like I’m in poker, you never know my emotion

Never will you survive if you ever rhyme for a poser

I just light up and focus

I just ride for the coaches

I just ride for my niggas and give the bitches the business

Callin’ these bitches cuz bitches ain’t even women

Yeah

We been all around the world

You gon’ know a lot of haters when you know a lot of girls

I know a lot of money bring a whole lot of vultures

That’s why a little more bring a whole lot of toasters

Cooler system on it

Pray you never use it

But I ain’t tryna see my momma

See a nigga blueish

Album coming soon

Sneaker may come sooner

I got alotta phones

I’m Alleta Reluva

Far as lyrical precision I’m imperial loser

Inferior clueless niggas ain’t really conducive

To what we doing here

Fuck is you doing here

I swear these bitches look up to me like I’m doing here

Tear zero

You appear as if you care

Haters you hate on the lives now they hate on the player

Player

You like how I said player didn’t ya gentlemen

Playrrrr

Ha

[Hook: Wale]

And I been all around the world

Smoking my reefer

With my dope sneakers

Thousand dollar jeans

Keep the bitches on my dick

‘Cuz a nigga so clean cuz

I been all around the world

Smoking on the doja

Tiara Thomas Dear Sallie Mae

Sallie Mae is like, the rudest bitch ever

I got bills to pay, I just wanna say

Fuck Sallie Mae

‘Cause I got bills, (I got bills)

I got bills, (I got bills).

I got dope apartment,

But it ain’t even furnished,

‘Cause I got bills, to pay,

I just wanna say, fuck Sallie Mae.

‘Cause I got bills, (I got bills)

I got bills, (I got bills)

I got bills to pay

I just wanna say, fuck Sallie Mae

Okay okay okay

I don’t give a fuck, that’s just how I do it, (do it)

Sallie Mae’s a bitch she be rapin’ all the students,

She give in alone, guess it’s just a hobby,

Then collect the money, bordeline Rodney.

She not quite the truck but she built like a Bugatti.

Wait, did I just say Bugatti? ‘Cause Bugatti’s got nice bodies

And for her to have a nice body means that she’d be quite the hotty

But Sallie Mae is not and that don’t rhyme,

So I say naughty yo.

Hi, my names’s T. when I rap about nothing

My shit contain my substance of niggas rappin’ ’bout something nigga,

I ain’t have to say nigga but I wanted to nigga

I’m just tryin’ to seem bigga than what everybody figure

Poor white boy take your hand, man put it like the goner, sho’ nigga hand me.

Don’t like all that shit in my pocket.

Oh my God I dint say nothing, nothing no,

I dint say nothing, I swear to God that I dint say nothing

What I do turn around and fuck this stuff.

Just to show you hoe’s wassup. Wassup? Aha

Wassup with you? I bet you niggas owe me money

I don’t fuck with you.

I got bills to pay, I just wanna say

Fuck Sallie Mae

Okay okay okay okay

‘Cause I got bills, (I got bills)

You know I got bills, (I got bills).

Damn!

That fucking Sallie Mae.

You don’t like this song? You can suck on my penis,

‘Cause Cappa Alphaside at the university of Phoenix,

Or whatever that shit was…

Bitch I got bills.

That’s it!

Tiara Thomas Class On Sunday

[Verse 1: Tiara Thomas]

If anybody asks, yeah we got class

We dressed up to party like trash

Then we hit the spot with the overnight bag

We woke up act like nothing ever happened

[Hook: Tiara Thomas]

Because we got smoked up

Homies on the floor get doped up

I’m in the back gettin’ choked up

And everybody got thrown up

[Verse 2: Tiara Thomas]

If anybody asks, yeah we got bags

Cops came runnin’, they drivin’ up fast

Lights go shining, in my back dash

Never pull over, cause we don’t know what happened

[Hook: Tiara Thomas]

Because we got smoked up

We in the car gettin’ doped up

In the back seat gettin’ choked up

And everybody got thrown up

[Verse 3: Tiara Thomas]

Yeah, I met this girl the other day

She said, “Hi my name is Grace

I love your music, I love your face

And I normally don’t say this

But if I could take you home

Bet I’d switch teams up like Peyton

But please don’t take this wrong

Cause I promise I’m not gay and

I just been known to play with

Some girls back from the states and

Some girls I went to school with

Some girls back from the way

Said, “Hey girl, hey, whatchu say?

I don’t give a fuck if you’re gay or straight”

Bi or high, don’t blow my

I wish you would, birthday cake

And I’m always baked, I don’t mind

I get wasted, y’all waste time

Put that Mary all in that barrel

Then smokin’ all on that nine

Smoke all in my eyes, smoke all in my face

Blowin’ all of that white boy, and I ain’t talkin’ race

No I ain’t talkin’ runnin’, presidential debate

Yeah we got class, like on MLK day

[Verse 4: Black Cobain]

Kush clouds, I’m on nine of them

Just ponderin’ like, should I let my conscious in

Go put your feet up on the ottoman

Arsonist I burn all of this, I wish I didn’t give your heart a kiss

You call my phone, I call it quits

[?] that shit you [?]

Man I’m gettin’ stoned, Rosetta

Why don’t you leave me alone, need a Michael Jackson leather

Cut from a different texture

Fuck with all your questions

Damn a nigga faded, I just ran the intersection

I was rushing to that, uh

Rushing to that you know

Yeah she talkin’ freaky when I put it in her culo

Ooh, don’t put no ashes in my shit

She was on my mind, now she on my dick

Fuck all night, then she roll that shit

She ain’t even know I was cold like this

Call a nigga dope when she on that shit

Got mind-fucked now I own that bitch

Heard TT now she love that shit

Might go down cause I do that shit

I’m on a few drugs but I’m on my shit

She ain’t really have a real love like this

So we gettin’ high ’til it all make sense

[Outro: Black Cobain]

Right here where I’m supposed to be

And it’s too far, hope this’ll get you close to me

Let the windows down, let the smoke out

We hotbox, she got choked out

She was precipitatin’ my kush cloud